dimecres, 30 de gener de 2013

Diaris de vampirs I: Despertar



Editorial: Bromera, 2010 (gràcies per l'exemplar!)

M'he començat a llegir la saga de vampirs d'LJ. Smith (convé dir que aquesta és anterior a Crepuscle, d'Stephanie Meyer, perquè com que no és tan famosa, podria portar a pensar que n'és una imitació, però no).
El primer llibre és Despertar, i em dóna la sensació que, en proporció respecte tota la saga, és només una introducció al que serà la història de debò. No té una trama molt intensa, o potser m'ho ha semblat així perquè enganxa i es llegeix molt ràpid.

Bàsicament es presenten els personatges principals:

Elena Gilbert és una noia que viu amb la seva germana petita i la seva tia perquè els seus pares van morir en un accident de cotxe. Molt sociable ella, molt guapa i simpàtica. Fins al moment ha pogut tenir a qualsevol noi als seus peus, però la seva sort canvia quan apareix l'Stefan Salvatore a l'institut: misteriós i molt atractiu, però no li serà fàcil de conquistar. De tota manera, està decidida a descobrir quin és el secret que amaga aquest nou company (ja us el podeu imaginar).

També apareix en Damon, el germà "dolent" de l'Stefan. Entre tots dos s'odien a mort per un conflicte que van tenir al passat i resulta que tant l'un com l'altre volen aconseguir enamorar a l'Elena.

I coneixem també el cercle d'amistats de l'Elena: la Meredith i la Bonnie, íntimes seves; i en Matt, el seu ex-nòvio però amb qui es porta bé.

La protagonista al principi no em queia gaire bé, la veia una mica massa... xula, però al llarg del llibre millora. Els germans Salvatore estan molt bé, cadascun amb el seu encant i les seves coses (perquè sí, a mi el "dolent" m'ha agradat, i potser més que el "bonachón"... l'he trobat molt divertit).

Està cantat que més endavant, la noia haurà de triar entre l'un o l'altre... tinc ganes de continuar amb la saga per veure com acabarà, que promet molt!

Espero poder seguir amb la història, ja us en diré el què.

P.D.: Sento no haver actualitzat el blog durant tant de temps. Tinc ressenyes pendents!

4 comentaris:

  1. Jo ja sé amb qui acaba l'Elena (m'ho van espoilejar)! Tot i així crec que la sèrie és molt millor que els llibres (si no l'has vist, mira-la, val molt la pena:) A més, m'han dit que la Elena als llibres és molt pava... No ho sé, no crec que els llegeixi, però la sèrie està genial (tinc una ressenya pendent d'ella al blog).
    Un petó!

    Joana

    ResponElimina
  2. Tinc unes ganes de llegir-me'l! Sembla molt "guai"...

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!